Proberge tüm müşterilerine memnun edici bir ürün ve hizmet sunmak, müşterilerin şirketin ürün ve hizmetlerinin tüm yönlerinden memnun olmalarını ve devam eden sadakatinin yükseltilmesini sağlamak için bu politikayı yayınlamıştır.
Proberge, bu taahhüdü yerine getirme aracı olarak TS EN ISO 9001: 2015 gerekliliklerini temel alan bir kalite yönetim sistemi uygulamakta ve bu sistemle müşterinin ilk isteğinden, ürün / hizmet makbuzuna, müşteri tarafından kullanımına ve müşteri geri bildirimine kadar olan tüm faaliyetleri kapsamaktadır.
Bu politikanın bir parçası olarak uluslararası standartları, teknolojiyi ve kaliteyi bütün faaliyetlerde ana prensip kabul ederek müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamayı amaçlamıştır.
Üst Yönetim tarafından yönetim gözden geçirme ve değerlendirme,
Resmi ve iç denetimler, dokümanların gözden geçirilmesi ile;
• iyileştirmeyi uygulayarak, kaynakların etkili kullanılması
Kalite yönetim sistemine uyulduğunun uygun ve etkili olmaya devam ettiğini
• Tüm birimlerde sürekli gelişme ve iyileştirmeyi uygulayarak, kaynakların etkili kullanılmasını sağlamayı
• Firmamızın gelişimini sağlayacak her türlü eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarına gereken önem ve hassasiyeti göstererek personel kalitesini ve memnuniyetini arttırmayı izlemektedir.
Proberge yapılan bu değerlendirmeler sonrasında gerekli tüm önlemleri alır ve Kalite Yönetim Sistem Standardı’nın gereklerini yerine getirmeyi ve etkinliğini sürekli iyileştirmeyi, taahhütte bulunmaktadır.
